.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عسکری محمدیان: امیدوارم پس از ۱۶ سال در المپیک به طلا برسیم

 شمال نیوز: عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: به نظرم کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی آمریکا نتایج قابل قبولی را به دست آورد و این نتیجه عقبگرد محسوب نمی‌شود.

عسکری محمدیان در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی اظهار داشت: در بسیاری از رقابت‌های جهانی  پیش از المپیک مانند المپیک آتن، سیدنی و پکن تیم ایران بدون مدال طلا مسابقات را ترک کرد اما در برخی دوره‌ها مانند سیدنی مدال طلا صید کرد، پس نباید با پیش‌داوری عملکرد جوانان تیم ایران را زیر سوال برد.

وی ادامه داد: در استانبول هم درست است که تیم ایران با فاصله امتیازی کم با روس‌ها نایب قهرمان شد اما اگر وارد مقایسه شویم در آن مسابقات تیم ایران چهار سهمیه از هفت سهمیه را به دست آورد و امسال موفق شد، پنج سهمیه از 6 سهمیه را کسب کند.

دارنده مدال نقره المپیک با اشاره به اینکه که اشتباه توسط کشتی‌گیران در مسابقات کشتی امری بدیهی است اما نباید این اشتباهات تکرار شود، خاطرنشان کرد: من سردرگمی تاکتیکی در تیم ایران ندیدم. اشتباه رحیمی و محمدی نیز اشتباه فردی بود، همان طور که خودشان به آن اذعان داشته‌اند.

عسکری محمدیان افزود: هیچ‌کس نمی‌تواند منکر پشتوانه‌سازی‌های صورت گرفته در کشتی کشور شود و اگر کسی مسابقات لاس‌وگاس را دیده باشد، مسائل را به خوبی درک می‌کند، همانطور که مردم از کشتی‌های جوانان ایرانی راضی هستند.

 وی عنوان کرد: کشتی آزاد با هم‌فکری و نظرات بزرگان کشتی هدایت می‌شود و من با نظراتی مبنی بر تک رای بودن مخالفم و معتقدم کسب نشدن مدال طلا مسئله‌ای است که می‌شود بررسی کرد تا پس از شانزده سال در المپیک‌ها صاحب مدال طلا شویم اما نمی‌توانیم تمامی کارهای صورت گرفته را زیر سوال ببریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.